Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

This σαϊτ is under construction!

Αν σας άρεσε, κρατήστε το, μπορει να φανεί χρήσιμο (καλά, θα υπερβάλλω και εγω που και που).


------------------------------------------------------


That being said... Διάβασα... Διάβασα βιβλία, διάβασα sites, διάβασα blogs (ελληνικά μόνο, τα αγγλικά/αμερικάνικα που είναι και τα μόνα που μπορώ να επεξεργαστώ, μου είναι άχρηστα στο πώς διαμορφώνω τις απόψεις μου) και είπα ότι αφου μ'αρέσει να γράφω, να λέω τις απόψεις μου θα τολμήσω κι ένα blog. Θα τολμήσω λέω διότι, από όσα έχω διαβάσει, ένα blog αποτελεί μια περιπέτεια, ενώ ταυτόχρονα απαιτεί και κάποιο χρόνο-το πολυτιμότερο αγαθό κατά τη γνώμη μου.


Στο προφιλ μου αναφέρω ότι τα περισσότερα από αυτά που λέω και επιδέχονται παραπάνω από μια ερμηνείες (συνήθως 2 ή 2^2 ή 2^2^2...αλλά συνήθως δύο)... Από εδώ και πέρα ο αναγνώστης μπορεί να σκέφτεται και να αναρωτιέται γιατί τονίζω κάποιες λέξεις, κάνει καλό στο σέξ...


Έχω λοιπόν (here goes) το εξής αυτοπροσδιοριστικό σχόλιο μέχρι να με πιάσουν πάλι τα διαβόλια μου και να κάνω μια ανάρτηση με πράγματα και γεγονότα που τη δίνουν σε όλους μέσα από το δικό μου πρίσμα...


Στο δίκτυο υπάρχουν αρκετά ελληνικά blogs, πολλά καλλιτεχνικά, πολλα θεματικά, πάρα πολλά πολιτικά (?), αρκετά προσωπικά ημερολογια, μερικα μαγειρικα, αρκετα θεολογικα (μάλιστα υπάρχει και ένας ικανός αριθμός που συνιστά ομάδα και είναι μαγειρικά και θεολογικά!) και 2 (δύο) χιουμοριστικά... Τα ξέρετε και θα τα δείτε να φιγουράρουν συχνά εδώ μέσα. Όλα τα υπόλοιπα χιουμοριστικά posts απορρέουν από αυτά τα δύο blogs και αποτελούν ένα κομμάτι της ελληνικής ιντερνετικής κουλτούρας, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί και όποια και να'ναι (και στην τελική καλά κάνουν). 

(Δε θα κάνω καν τον κόπο να αναφερθώ στο επικίνδυνα πλέον γνωστό format των ενημερωτικών blogs... Είναι πολύ διφορούμενα ακόμα και για μένα.)


Το επόμενο post θα κλείσει την εισαγωγική ενότητα με ετικέτα n00b και θα αρχίσει, εν ολίγοις,  το κράξιμο (ζητιανεύω χρόνο για να προσαρμώσω λίγο κάποια αρχεία που έχω ψιλοέτοιμα και να τους δώσω όγκο και οξύτητα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: