Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Καλά αρχίσαμε...

Χτές το βράδι έκανα κάτι που με τριβέλιζε καιρό τώρα: Άνοιξα ένα δικό μου blog.


Επίσης, έκανα κάτι που μου βγαίνει ψιλοαυθόρμητα τελευταία και ανησυχώ: έβαλα να πιω ένα ποτό (και όταν λέω ένα δεν εννοώ υποχρεωτικά ένα!)
Κάποια στιγμή κατά τις 7 το πρωί άνοιξα τα μάτια μου και ήμουν ξαπλωμένος στο κρεββάτι μου.


"Φανταστικ.....ΑΟΥΟΥΟΥΟΥ". Αυτά πρόλαβαν να περάσουν από το μυαλό μου... μετά ήρθε η συνειδητοποίηση του πονοκεφάλου, για να μάθω να είμαι σαρκαστικός.


Νόμιζα ότι είχα πέσει στη μαρμίτα με το αλκοόλ...Νόμιζα ότι δεν θα ξεμεθύσω ΠΟΤΕ ξανά.
Ευτυχώς κάπου τώρα και μετά απο 2 λίτρα νερου, η κατάσταση βελτιώνεται.


Και το "ευτυχώς" έχει εντελώς ευφημιστικό ρόλο και εξηγούμαι:
Πίνω για να σταματήσει το μυαλό μου να σκέφτεται... (Δεν είναι εύκολο να περιγράψω το χάος μέσα στο κεφάλι μου, αλλά οι ιδέες μου έρχονται σαν γαμημένοι τυφώνες και μπλέκονται και μαλώνουν, με αποτέλεσμα να θέλω να γράφω κείμενα άσχετα, χαοτικά, με παύλες σαν παρουσίαση powerpoint-σαν και το χτεσινό post...)


Χτές ήμουν το οργισμένο χώνεμα που πέταξε το σύστημα εκπαίδευσης κατόπιν ~30χρονης παραμονής μου εκεί μέσα, στον κόσμο. Σήμερα ειμαι και πάλι το οργισμένο σκατό που πέταξε το σύστημα εκπαίδευσης  στον κόσμο, αλλά σήμερα έχω και το μυαλό μου να προσπαθει να επεξεργαστεί ότι στο 2010 έχουμε τα κομματα που είχανε (πάνω κάτω) και οι παππούδες μας, αλλά και το ότι αυτοί καθορίζουν την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, ενώ οι υπόλοιποι κοιτάμε με σουρεαλιστική ματιά το γεγονός ότι αυτά τα κόμματα τρώγονται (και ξαναβγαίνει στην επικαιρότητα η σημασία τους σαν ιδέα) για τις επερχόμενες εκλογές. Απλά το μυαλό μου αρνείται να δεχτεί ότι αυτοί όλοι ανακατεύονται σε εκλογές οι οποίες διαχωρίζονται σαφώς και θεσμικά από τις εθνικές παρέα με όλα όσα αντιπροσωπεύουν τα ίδια αυτά κόμματα...


Και αυτό με κουράζει... και όταν κουράζομαι έχω νεύρα, πολλά νεύρα.... In that case I'll have another beer

Δεν υπάρχουν σχόλια: